niedziela, 30 grudnia 2012

IMAGINATION BADZIEWIARA

ELO DZIECI XD

DZISIAJ METAMORFOZA MAKIJAŻOWA UŻYTKOWNICZKI IMAGINATION.

NAJPIERW WAM POKAŻĘ JAK TA WARIATKA WYGLĄDAŁA PRZED METAMORFOZĄ: 
 jak to zobaczyłem to myślałem że sie zesram! taki syf
co ona sobie myśli
jakaś totalna badziewiara!
guwno totalne
szkoda słów, tak się ośmieszyć!
ZASŁUGUJE NA MIANO TOTALNEJ BADZIEWIARKI W 100%!

A TERAZ IMAGINATION. PO MOJEJ METAMORFOZIE:
musiałem wszystko pozmieniać
teraz jest ładnie i schludnie, tak jak powinno być
uratowałem ją przed brzydkimi komentarzami
z guwna zrobiłem cud!
OKLASKI DLA MNIE

                         / rzyrandol

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Każdy jest dzieckiem ;3 Ty szczególnie dziwnym i postrzelonym pozytywnie, więc wsadź sobie w dupe takie uwagi "z ciebie" bo chyba widzisz, że nie napisałam tego obraźliwie.

      Usuń
    2. chyba raczej ''mam fun'' z ciebie, źle zrozumiałaś guwniaro. XDDDDDDD

      Usuń
    3. Ssij pałę plebsie anonimowy :>

      Usuń
    4. Ja jebie HAHAHA

      Usuń
  2. ładniej przed !
    talentu to ty nie masz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, miało być śmiesznie, ale trochę już to się zaczyna żałosne robić <:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda. Myślicie, że jak napiszecie "gówno" "syf" to będzie fajnie ? Nie za bardzo.

      Usuń
    2. JEST FAJNIE XDD ALE Z CIEBIE GUWNO XD pozdruw psa :*

      Usuń
  4. Elo guwniary!!!! Dupy wam okiem wychodza... Hahah. Gdzie badziew?! Tu jest badziew przed i normal Imaginatio. po ;)

    OdpowiedzUsuń